خانه / زندگی موفق / برای رسیدن به هدف چکار کنیم

برای رسیدن به هدف چکار کنیم

تقسیم بندی اهداف بزرگ به اهداف کوچکتر

اما شاید از خودتان بپرسید که چرا باید این اهداف را به قسمت های کوچکتر تقسیم کنیم؟ چرا نمی شود همان موقع به سمت هدف بزرگ خودمان حرکت کنیم؟

* رسیدن به هر کدام از آنها راحت تر است

* برای رسیدن به اهداف کوچک تر زمان کمتری از شما گرفته خواهد شد

* مدیریت کردن اهداف کوچک تر راحت تر است

* انگیزه ی شما برای رسیدن به اهداف کوچک تر بیشتر خواهد بود

* شور و اشتیاق در رسیدن به اهداف بیشتر خواهد شد

* تلاش شما بیشتر خواهد شد

* اهدافتان دست یافتنی تر خواهد شد

بیش تر از هفت ساعت خواب شبانه داشته باشید

داشتن خواب کافی فواید زیر را دارد:

  • افزایش حافظه
  • افزایش طول عمر
  • کاهش تنش های عصبی
  • افزایش خلاقیت
  • افزایش توجه و تمرکز
  • آب شدن چربی ها و عضله سازی با انجام ورزش
  • کاهش استرس
  • کاهش اعتیاد به مواد محرک کافئین دار
  • کاهش تصادفات رانندگی
  • کاهش ابتلا به افسردگی و…

فعالیت های بدنی سخت داشته باشید

اگر می خواهید جزو افراد سالم، شاد و خلاق جهان باشید، بطور منظم ورزش کنید. بسیاری از مردم برای داشتن جسم سالم فوراً باشگاه رفتن را انتخاب می کنند درحالیکه انجام ورزش صبحگاهی حتی در حیاط منزلتان نیز می تواند سبب ایجاد روحیه مثبت و پرنشاط در شما شود.

دوش آب سرد بگیرید

دوش آب سرد می تواند باعث سلامتی جسمی و روانی شود. وقتی مرتباً زیر دوش آب سرد بروید، عملکرد سیستم ایمنی بدن، غدد لنفاوی، دستگاه گردش خون و سیستم گوارشی تان، در دراز مدت بهبود می یابد. همچنین دوش آب سرد باعث افزایش سوخت و ساز بدن و در نتیجه کاهش وزنتان خواهد شد.

حداقل یک قدم برای پیشبرد اهداف بلند مدت خود بردارید

قدرت اراده مانند ماهیچه ایست که با تمرین و تکرار توانمند می شود. بطور مشابه توانایی شما در اتخاذ تصمیم های سخت به مرور زمان کاهش می یابد. هرچقدر تصمیم های بیشتری بگیرید، کیفیت آنها پایین می آید و اراده تان نیز ضعیف تر می شود.

منبع:دیجیاتو،کافه نیاز

درباره‌ی amin

همچنین ببینید

وقتی شاد هستیم چکار هایی انجام بدیم

گاهی نیز بگذارید کنترل تلویزیون دست همسرتان باشد. درست است که دوست دارید همسرتان بیشتر وقتش را با شما بگذراند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *