صفحه اصلی / زندگی موفق / زندگی کارمندی تان را بهتر کنید

زندگی کارمندی تان را بهتر کنید

زمان را مدیریت نمایید

به طور معمول خانم‌ها و آقایان شاغل متاهل سرشان خیلی شلوغ می باشد و اگر بچه‌دار هم باشند که دیگر خیلی شلوغ‌تر می شود. نقش‌هایی مانند کارمند بودن در بیرون از خانه، مدیریت امور منزل و بچه داری، هر کدامشان به تنهایی به اندازه یک شغل وقت می گیرند. برای همین هر دو نفر باید برنامه‌ای برای مدیریت کردن زمانشان داشته‌باشد.

 

با استرس به خانه نرین

داشتن فشارهای روانی شغلی فقط تاثیر منفی روی کارتان می گذارد. اگر نتوانید راهی برای مقابله با این فشارها پیداکنید، این استرس‌ها را ناخواسته با خودتان به خانه می‌آورید و با این کارتان جو خانه را هم ناخوشایند می کنید. سعی کنید راه‌هایی برای مقابله با این استرس ها پیدا کنید

 

با هم به مرخصی بروید

تا جایی که می‌توانید مرخصی همزمان بگیرین. یعنی کاری کنید زمان مرخصی‌تان که طولانی‌ مدت‌ترین وقت فراغت‌تان باشد، همزمان‌ باشد. در غیر این صورت حتما بخشی از مرخصی‌تان را برای خانواده بگذارید و برایش برنامه بریزین

 

توافق مالی داشته باشید

یکی از مهم‌ترین چیزهایی که زن و شوهر کارمند باید در موردش توافق بکنند، شیوه هزینه‌ کردن درآمدهایشان است. این که چه کسی باید پولش را صرف چه چیزی نماید اصلا تعارف‌بردار نیست. توافق‌ نکردن و مبهم گذاشتن این مورد می‌تواند همیشه بهانه یک دعوای طولانی و خسته کننده باشد.

 

کارهای خانه را تقسیم کنید

حالا که خانم دارد کارهای بیرون از خانه را  انجام می‌دهند، آقای خانه هم کمک‌ دست خانم در کارهای خانه باشد

 

درباره amin

این مطالب را نیز ببینید!

رازهای همسران خوشبخت

شخصیت خوب  ۲۰ درصد از شادترین زن و شوهر های خوشبخت گفته اند که مجذوب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *