خانه / زندگی موفق / چطوری سیگار ترک کنیم

چطوری سیگار ترک کنیم

استرس خود را کنترل کنید.

بهتر است در چند هفته‌ی اول ترک سیگار، از موقعیت‌های استرس‌زا دوری کنید

یکی از دلایلی که افراد به سمت سیگار می‌روند، این است که نیکوتین آن‌ها را آرام می‌کند.
هنگامی‌که سیگار را ترک کردید، باید یک راه برای مقابله با استرس بیابید. استفاده از ماساژ و روش‌های آرامش دهنده مثل یوگا می‌تواند در این مورد کمک کنند.

راه بروید.

فعالیت ورزشی به کاهش اعتیاد به نیکوتین و کاهش علائم ترک آن کمک می‌کند.
هنگامیکه می‌خواهید به سمت سیگار بروید، ورزش کنید. حتی ورزش‌های ملایم (از قبیل پیاده روی) نیز کمک کننده می‌باشند.
کالری زیادی که در اثر ورزش کردن از دست می‌دهید، جلوی افزایش وزن بعد از ترک سیگار را خواهد گرفت.

– میوه و سبزی بخورید.

در طول ترک سیگار، رژیم لاغری نگیرید. سعی کنید بیشتر، میوه‌ها و سبزیجات و محصولات لبنی کم‌چرب را مصرف کنید. تحقیقات نشان داده است که مصرف کردن این غذاها باعت عدم تمایل به کشیدن سیگار می‌شوند.

– ترک سیگار پاداش دارد.

ترک سیگار علاوه بر مزایای فوق العاده برای سلامتی بدن، پول شما را به هدر نمی‌دهد و می‌توانید پول خود را ذخیره کنید.

یادآوری مرتب دلیل ترک سیگار

هرکسی برای دلیل (یا دلایل) خاصی اقدام به ترک سیگار می‌کند. سلامت جسم و روح، عشق به خانواده، ظاهر بهتر، تمرکز بیشتر و بسیاری دلایل را می‌توان برای ترک سیگار نام برد. این دلایل را به خاطر داشته باشید. به صورت مرتب آنها را با خود مرور کرده و برای لحظه‌ای آنها را از فکر خود دور نکنید.

ترک سیگار یک ماجراجویی سخت و در عین حال لذت‌بخش است. تمامی ماجراجویی‌ها دشواری خاص خود را دارند اما به محض رسیدن به لذت اصلی، تمامی خستگی مسیر فراموش می‌شود. این دلایل می‌توانند عامل اصلی و کلید موفقیت شما باشند.

چطوری سیگار ترک کنیم

آنچه در خصوص ترک سیگار لازم بود را با شما همراهان عزیز بامیلو بلاگ در میان گذاشتیم. بدون شک هر شروعی پایانی دارد و هر ماجراجویی نیز خاطرات خود را به همراه خواهد داشت. اگر قصد ترک سیگار دارید و این مطلب برای شما مفید بود، لطفاً حال و هوای خود را با ما نیز تقسیم کنید. در صورتی که سیگار را ترک کرده‌اید و اکنون به عنوان خاطره‌ای در ذهن شما باقی مانده است، تجربیات خود را با ما و دیگر دوستان خود نیز برای کمک به ترک سیگار در میان بگذارید.

درباره‌ی amin

همچنین ببینید

خانم ها بعد ۳۰ سالگی چکار نباید بکنند

سی سالگی آغاز دوره کنترل در زنگی شماست، شما در این دوره به استقلال مالی و اجتماعی می‌رسید و به عنوان یک عنصر فعال در جامعه شمرده می‌شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *